Wanneer u een klacht heeft met betrekking tot de wijze waarop wij ons gedragen of de wijze waarop wij uw WSNP behandelen, dan kunt u deze bij ons kantoor indienen. Uw klacht zal met de nodige zorg worden behandeld door de heer Mastenbroek. De heer Mastenbroek zal binnen twee weken nadat de klacht is ontvangen schriftelijk op uw klacht reageren. Indien noodzakelijk zal de heer Mastenbroek u uitnodigen op kantoor voor een gesprek.
Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen dient deze uitsluitend schriftelijk en gemotiveerd te worden ingediend. Een klacht dient ten minste te bevatten:
U dient er rekening mee te houden dat ter zake de te volgen regels vanuit de WSNP moet worden gehandeld volgens de wet. Hier kan niet van worden afgeweken.
U kunt uw klacht richten aan:
Bout Advocaten
T.a.v. mr. J.H.Mastenbroek
Postbus 7015
9701 JA GRONINGEN
Geen bevredigend resultaat?
Mocht deze interne klachtenprocedure geen bevredigend resultaat hebben opgeleverd, dan kunt u inhoudelijke klachten over de schuldsaneringsregeling indienen bij de rechter-commissaris. Belangrijk hierbij is dat u het insolventiekenmerk vermeldt. Klachten met betrekking tot het gedrag van de bewindvoerder kunt u indienen bij Bureau WSNP.
Adresgegevens:
Rechtbank Noord-Nederland
locatie Groningen
Postbus 369
9700 AJ Groningen
Bureau WSNP
Postbus 2349
5202 CH ’s-Hertogenbosch
Voor meer informatie over de klachtenregeling klik hier.